Följ mig på Polyvore!

Hörrni! Tycker ni som inte har polyvore borde skaffa det, och sedan följa mig! Det är sååååå roligt att sätta ihop outfits. Och det är en väldigt bra sida för att hitta exakt det man vill ha! Det är bara att söka på "white blouse" tex, så får man upp 10000 olika blusar med länkar till sidor där man kan köpa dem!
 
Men jag tycker iaf att ni ska följa mig så får ni reda på allt som jag tycker är snyggt, olika outfits som jag kommer bära och jaa.. tips och sånt.
Alla kollage lägger jag inte ut på bloggen så följer ni mig på polyvore får nu se allt! 
 
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA MIG
 
eller här för att skapa ett account och sen följa mig
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0