TRÄNINGSVIDEOS är pågång!

 
blir helt besatt av insperationsbilder! man känner verkligen suget av att träna! 
 
HÖRNI! imorgon blir det på med träningskläderna! kör en repris från min förra blogg! vissa av er vet säkert vad jag pratar om - TRÄNINGVIDEOS! 
skit i att sommarn snart är slut, man har ändå knappt kunnat gå i bikini för det har vart så kallt. Tänk på de dagar i vinter som er idrottslärare kommer säga "på torsdag ska vi simma i badhuset" vill ni inte stå där då och känna er jävligt fit och inte behöva kunna tänka på hur ni ska försöka dölja era komplex?
 
Helt ärligt så gjorde jag inte alla videosar förra gången, men det blir ändring på det nu! vi kör varannan dag så kroppen får vila, vi kan köra mer senare men nu i början måste vi ju vänja oss! dethär är Riktigt bra träningar, världens bästa träningsvideor så kämpa så hårt ni kan och jag Hoppas verkligen att ni är med mig nu! vet att det var många som var det förra gången.
 
videosarna kommer ut 6.00 varannan morgon, pga Om man har sovmorgon nåndag och känner för att träna innan skolan!
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Sara(s träningsblogg)

Hej!

Vilken fin blogg du har! Härliga bilder som ger inspiration!:)

2012-08-15 @ 08:07:59
URL: http://rara-sara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0