Lyx att va sjuk

Palla inte redigera, men titta vad goooottt!! Chai och en god frukttallrik, svårt att klassa..
 
Som rubriken lyder - hemma, sjuk idag. Egentligen är jag liksom inte förskyld eller magsjuk utan jag är bara så himla trött på allt att jag inte orkar ta på mig kläder för att gå till skolan idag. Orkar verkligen inte. Kroppen säger ifrån och all press nu inför de sista veckorna innan sommarlovet är bara så jäkla jobbiga att jag inte orkar. Så idag är jag hemma. Har kollat lite O.C och skrivit på min Teknikrapport som jag har lååångt kvar på, men som ska vara inlämnat tills på fredag, good luck på den..!
 
/Mathilda
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååhh va god den ser ut, kan du inte lägga upp recept? heheh

2013-05-29 @ 20:37:20
URL: http://takenover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0