Volleyboll

Tjeeena! Idag har jag vart så buissyy så jag har inte hunnit uppdatera, tyvärr. 
Dagen började med att jag vaknade vid 9 då jag pallrade mig upp ur sängen, åt frukost och sedan cyklade iväg till stallet. Red Trasan och mocka + fixa allt där. Cyklade sedan hem så var hemma halv 1. Då började jag leta efter kläder som jag kunde ha på mig men hittade fan ingenting.. ni vet kanske paniken man får då, ahh.. Men sedan blev det ett par svarta tights, gula bikinitrosor över det, en orange topp, nån svart mask över ögonen med fjädrar på och ett svart lakan som mantel. Och för er som inte visste så skulle vi vara superhjältar. Slängde sedan i mig lite mat.. Därefter skjutsa pappa mig till Tibble där jag träffa konfagänget så hade vi volleybollturnering! Det var faktiskt kuuul!! Det laget jag spela i kom 3a och det andra P3 laget VANN så det var ju himla bra!!
 
Det slutade vid 18.00 så då drog jag och några till donken och sen tog jag bussen hem en timma senare.
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0