Vaderna värker!

Heej! Nu är jag hemma igen eftre en lång dag! Har så himla ont i vaderna nu alltså. Först gick jag i skolan mellan 9.15-15.40 där sista lektionen var origentering, eller ja typ springa runt i skogen och "bekanta sig med den" eller nåt sånt, inför origenteringsdagen på tisdag! Precis när vi slutade smsade mamma mig och frågade om jag ville komma in till stan, så då åkt ejag snabbt hem och duscha+fixa mig och sen tog jag bussen+tåget till stan! Vi var på Åhléns från 17-20.00 typ då de hade 20% och andra rabatter på mycket.. Fick med mig två saker hem som jag tänkte visa sen! Sen åkte vi hem och åt middag & kolla på idol. Nu är jag sjukt trött och har jätteont i benen. 
 
Resten av min familj hoppar just nu i poolen och jag funtar på att joina.. Men orkar typ inte byta om, hehe.
Har en fullspäckad helg så vi får väll se hur död jag kommer va på måndag om man tänker på hur död jag känner mig redan..
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0