Två dagar kvar till MY day!

Heej hörni! Långt inlägg det blev igår, men jag hoppas ni tar er tid att läsa det ändå för det är viktigt! Även om ni inte känner mig eller har betett er så mot mig så kan ni ta lärdom och hinna rätta er innan ni gör så mot andra!
 
Idag är det fredag! Två dagar kvar tills jag fyller år!! Ska bli sjukt kul! Sen jag kom hem vid halv 4 idag så har jag legat framför The bachelorette med en kopp te och gosig filt och bara tagit det lugnt. Ska snart sätta på mig lite varma kläder och cykla iväg mot stallet. Det är så sjukt kallt nu ju, går knappt att cykla längre!
 
Ikväll är planerna för mig lite oklara. Vet inte vad jag orkar och blir bara trött och vill lägga mig under täcket när det är så kallt. Så antingen åker jag först till Anna där massa folk är och sen drar vidare med Malin, eller så blir det bara hemma mys med familjen och film! Hm, får fundera på den.. Men först stallet!
A happy day in my life...♥
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Melina Jäderblom

Ååh så fin ponny!

Svar: Taack så mycket! :)
Mathilda Ljungberg

2013-10-01 @ 11:23:13
URL: http://melinajaderblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0