Soft häng

Heej! Idag hade vi som sista lektion Elevens Val Idrott. Då hade vi först uppvärmning, sen stack vi ut och sprang 25min ungefär och sen blev det gymmet. Gick ganska bra ändå men lökade sönder för det var så himla varmt! Tog bussen hem med Gustav direkt efter så följde han med mig hem, så har vi bakat scones, spelat gitarr, pluggat Matte, lyssnat på massa musik och bara softat typ. Han drog vid halv 9 kanske och sen dess har jag slappat vid tvn. Tänkte hoppa in snabbt i duchen och sen ska jag fixa massa inlägg eftersom jag har bloggat så dåligt idag, samt att jag ska läsa lite i min svenskabok! Men ska försöka komma i säng i okej tid ikväll-får se hur det blir med det men.. 
 
Här är lite bilder från dagen, bl.a vårat rollspel vi hade i SOn när vi klädde ut oss till Indiska kvinnor, haha det var kul.. ska göra det imorgon också då vårt "möte" fortsätter. 
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0