Sleepy time

Heej hörrni! Måste sova nu, gud klockan är redan över tolv.. men ville bara snabbt uppdatera här innan!
Idag hade vi origentering. Det gick bra! Fick A, så det var kul! Man skulle springa under 1h för att få A och jag sprang på 47min så det var ju bra! 
 
Vi var klara med origenteringen 13.20 & vi origenterade väldigt nära mig så då tog jag bara cykeln hem i regnet, drog av mig alla blöta kläder, hängde upp tvätt då mamma hade bett mig göra det, sedan gjorde jag iordning te och mackor & värmde mig lite framför tvn.
 
Vid 17 åkte jag sedan till stallet - kallt som satan var det! Och då hade jag ändå tre tröjor + en väst över... alltså det närmar sig vintern typ.
 
Red iaf ett BRA pass på Trasan. Trimmade på en äng och hon gick i bra, låg form! Kortade stiglädrerna 1 ändaste hål efter att ha ridit med "långa" läder i dressyrsadel hela sommaren och det var STOR skillnad! Tänk bara ett ända litet hål, det blir så himla stor sillnad faktiskt. Hela sitsen ändras och man kommer mer tillbaka i sadeln eller hur jag ska förklara det.. Kul ändå! Snart kommer även hoppsadeln få användas igen, & då blir det till att korta lädrerna ett hål till för då är det upp och stå i lätt sits & jobba över bommar, serier och studds - gymnastikhoppning!
 
Har brist på bilder nu som ni kanske märkt, och det är även pga jag inte kan ladda över bilderna jag tar med min systemkamera då min andra dator inte vill sättas på, och den jag skriver på nu (skoldator) inte vill ta minneskortet! Men ska försöka lösa det! Och löser jag det så ska jag ta massa foton på lördag när mamma ska rida.. haha kommer bli kul att se!
Och sen på söndag fyller jag år så då blir det ju också foton från min födelsedag! Såå, det kommer, det kommer!
 
Men nu måste jag faktiskt sova!
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0