Otroligt blandat

Q: haha men alltså, hans album släpptes i fredags ;) 
http://open.spotify.com/album/02h9kO2oLKnLtycgbElKsw 
Lyssna på liar liar!
A; Haha men yolo. Nej men jag har faktiskt inte spotify så hänger inte med i svängarna, haha -kör på youtube.. Men okiidokiii, bra att nån har koll när inte jag har det! Men var inte såååå efter faktiskt.. :P
 
Har denna kväll legat och degat framför Magic Mike (hoho) med te & godis. Orkade varken dra på fest eller bara chill ikväll så det blev hemma istället.
 
Imorgon ska jag först döma två stycken 5-manna matcher mellan 11-12. Sedan ska jag hem, äta lunch och byta om för sen ska jag - guess What? ... Spela fotbollsmatch! Haha, ja det är sant.. Lovar att de fotbollstjejerna i laget nu som läser detta tänker "Neej, inte mathilda.." Neej, jag skoja! Men jag har inte tränat på ett år så no hate om det blir..fel.. nån gång! Den har iaf samling 14.15 i Djursholm och det pågår väll till 16 nåt sånt skulle jag tro. Sen ska jag bara hem och pluggeliplugga för har matteprov på måndag och en engelska inlämning.
 
Skulle egentligen ridit Trasan också men känner bara att jag inte har nån ork alls för det också, men måste hinna vila emellanåt för att orka faktiskt.. Man blir sååå trött av att gå i skolan hela dagarna, sen till stallet 3h, sen hem och duscha, titta på tv, göra läxor och sen sova 4h innan nästa dag börjar och fortsätter likadant igen. 
Det tar på krafterna. Och jag måste hinna vila..lite iaf.
Min senaste match jag spela bortsett från turneringen innan sommaren.. snö & is - länge sen..

/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0