Mys med Plugg

Sitter och pluggar in SOn och Spanskan så mycket det går nu! Har precis provat kläder till Rollspelet imorgon och haha, det kommer bli KUL, men tror vi kommer vara de ända som klär ut och men jaja, jag tycker det är sjukt kul när jag/andra bjuder på sig själv så palla bry sig egentligen..
 
Åh, 13 september börjar närma sig! På fredag (fredag den 13 herregud!!) Så får vi beskedet och Trasan äntligen är frisk! Åh, vet inte vad jag gör om hon inte är det. Kommer bli så himla ledsen så hoppashoppashoppas och hållar alla tummar jag har. 9 månader har hon vart skadad, snälla, vill inget hellre än att sätta igång och börja träna nu!
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0