Mitten av veckan

Hejsaan vänner! Sitter och äter lite mellis som jag har fixat ihop till mig nu. Tog lite längre tid än vad min vanliga mellis brukar ta, men det var mättande och gott! Försöker ladda över bilder men min dator som jag brukar ladda över bilder på, har gått sönder och min andra, skoldator, som jag skriver på nu går det inte att ladda över bilder på! Såå, vi får se om jag löser det senare.
 
Idag ska jag plugga som vanligt. Vi har väldigt mycket läxor nu till tors/fred varav imorgon har vi en stor SO grej där vi är olika länder och så ska vi ha ett möte osv.. pallar inte dra hela men jag är iaf i Indien så vi ska klä oss indiskt osv. Tycker det är lite kul och vill kunna mycket under mötet så måste plugga som attan till det.
 
Men glömmer inte bort bloggen, utan det kommer fler roliga inlägg under dagen också! Kommer kunna börja använda den nya bloggappen mycket bättre nu också så det blir snabbare men ändå bra inlägg! Hörs
Nämen nu saknar man ju detta lite..
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0