Lördag kväll

Nu är jag hemkommen från stallet efter en bra ritt på Trasan! Red runt hagarna i solnedgången - så fint! I början var hon lite jobbig och kämpade emot mig men tillslut fick jag henne att släppa det och då gick hon super! Tog även lite galopp och det kändes SÅ bra! Så himla kul att få galoppera på en äng med ett stort leende efter 9 månader och bara känna hur jäkla kul dethär är..
 
Nu ska jag duscha och fixa mig lite, sen kommer mamma och pappa hem med indisk mat eller nåt sånt som vi ska äta och sen skjutsar mamma mig till Oscar som fyller år så ska vi chilla lit hos honom! Kommer nog bli kuuul!
Åhh, vill tävla!! Vill bara komma ut på banorna och få köra säkra grunder och sen snäva omhoppningssvängar på små pluttponnysar som Baldi! Åh, vad jag vill tävla nuuuu!
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0