Jorå, Mathilda har snapchat!

Tjenis, tänkte bara slänga in ett inlägg och säga att jag var ute och sprang förrut till vattnet när jag gjorde övningar, mest för magen med situps, plankan osv och sen sprang jag hem och det gick jättebra!! Börjar pusha mig själv mycket bättre nu, asbra! Kom hem helt dygnsur av svett (fräscht) så jag tog en dusch och sen har jag ätit middag, kollat på Idol och Snapchatat lite vänner. Min Snapchat har aldrig funkat men nu gör den det!
 
Heter Maathyy eller Mathyz ..det är lite oklart detdär, haha så snapa på eller vad man säger!

Men nu ska jag fortsätta "snapa", dricka te och läsa min svenskabok!
Det gula är en proteindrink, den var god, men fick ont i magen efter halva..
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0