Grattis Oscar!

Igår var jag somsagt hos Oscar! Det var mysigt med skönt folk! Var dock jättetrött hela kvällen, men det verkar flera ha vart också. Mamma kom och hämta mig och Ripe vid 12 så skjutsa vi hem honom och sen begav vi oss hemåt. Somna ganska direkt och sen har jag sovit tills 10 idag typ då jag gick upp och åt frukost och kolla på tv.
 
Idag ser planerna ut som så att först ska jag till Stallet ganska snart. Sen klockan 19.00 ikväll ska jag döma en fotbollsmatch som tar typ 1h & efter det ska jag hinna med att plugga för tydligen har vi prov i NO nån gång i veckan.. Satt så ser det ut! Gud sen är det skola imorgon, helgerna går ju ALLDELES för fort!!
Liten mörk bild, men hde inga andra!
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0