Gamla låtar.. <3

Haha såg ni det fina hjärtat jag gjorde i rubriken! Var några år sen sist faktiskt...
 
Sitter och snapar när jag sjunger typ.. haha så rolig är jag på snap! Har under kvällen lagt upp en vine - vilket var nån månad sen så det är coolt, hah! Sen har jag kollat på Hollywoodfruarna, ätit middag, skickat in musikinlämningen och legat och lyssnat och sjungt med till gamla favvolåtar! Myskväll! Sen är jag glad också för fick A på svenskan - det är inte varje dag det händer ;)
Blev pigg nu av att sjunga men ska försöka varva ner lite och sen sova! Godnatt!
Har sån daaamn bildbrist alltså! Ska försöka ta lite nya pics imorgon om jag orkar..
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0