Birthday Dinner (from last Suturday)

Heej! Har glömt berätta om i lördags kväll, så tänkte göra det nu! På lördag morgon hade vi typ inga planer så vi satt där (jag och Malin) och tänkte "vad fan ska vi hitta på". Vi frågade om vi kunde ha fest hos mig tidigare i veckan men det fick vi inte osv osv.. tillslut sa vi bara "Äh, vi kör på middag" Så då bjöd vi in våra närmaste, som sedan slutade med att ingen kunde av olika skäl så jaa. Det blev tillslut middag hos Malin med Malin, Anna & Clara! Men det var hur mysigt som helst ändå!
 
Efter middan kom Eric så då satt vi ute och snacka med filtar och musik typ. Sen vid 11 drog vi hem till mig och bada jacuzzi i 1h. Sen slog klockan 00.00 och då sjöng Clara och Anna för mig och Malin medan vi hypert försökte ladda våra mobiler som hade stängts av samtidigt klockan 23.57!! Alltså!! Så vi virrade runt där ett tag, jag sprang runt i bikini vilket var pisskallt och sen ringde det på dörren några minuter senare och då kom några grabbar från min konfa, dvs Axel, Ripe, Sebbe, och Gustav. Var lite oplanerat detdär så vi tjejer bytte snabbt om och sen satte vi oss där uppe och typ bara snacka och chilla ett tag. Sen drog de inte så lång tid senare.. Hyffsat kort efter tog även Anna och Clara sin Taxi hem så låg jag och Malin kvar på golvet till 02.00 och sen drog hon hem och då gick jag och la mig på direkten!
 
Det var typ den kvällen! Det var iaf jättekul och tack Anna & Clara för de fina presenterna! Puss på er!
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0