Veckorna framöver

Åh Heej hörni! Efter skolan hade slutat vid 14.00 åkte jag direkt till stallet och red Trasan, sen när jag kom hem igen vid 17.30 så kollade jag lite på Grey´s och sen somnade jag ganska på direkten, så har därför inte hunnit uppdatera nåt! 
Imorgon har vi iaf kort sovmorgon till 9.15, dock har vi en lång dag så slutar vid 16.00. Därefter åker jag hem till Emy med Malz, & Ronnie och bakaaar! Soft sådär. Får se hur länge jag stannar där, men sen åker jag bara hem och tar det lungt resten av kvällen! Har väldigt chill med läxor denhär veckan så det är otroligt skönt!
 
Nästa vecka har vi skrivardag hela onsdagen, vilket jag tycker är väldigt chill, och sen på fredagen har vi Halloween  då alla på skolan klär ut sig och sånt.. Dock har vi 1-2 prov och förmodligen fler läxor som ska vara inlämnade innan lovet. Sen är det Höstlov 1 vecka och veckan efter det har vi Prao i en vecka! 
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0