Trodde aldrig pll skulle va så läskigt!

Godkväll  hörni! Eller ja, klockan står just nu på 03.01 så.. Jag har iaf legat helt spänd med tårar i ögonen framför pll i timmar nu! Gud, det är så läskigt! Har läst lite bloggar nu så ska se om jag vågar gå och borsta tänderna nu, hehe... vill typ spoila allt för er om hur långt jag kommit och mitt hat till "vissa" personer i serien just nu, meen jag ska inte skriva nåt...
 
Var ute på prommis med Malin förrut i 2h. Gick runt och snacka & skratta massa, so fun! Skulle dragit vidare till tugg i Täby men vi pallade inte...
Nu blev jag jättehungrig kände jag lite spontat.. Men ska försöka sova nu! Godnaattt!
Åh, är äntligen klar med broderiet som jag hållt på med i SÅ många timmar nu!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0