Tips för er killar - UGG

 
UGG
Åhh, nu har jag tjatat i typ en månad på killarna i min klass och försökt övertala de - Uggs på killar är så himla snyggt! Bruna låga är ju underbara, men svarta funkar också! Uggs på killar har liksom två olika grupper. Folk som älskar det / Folk som hatar det. Jag tillhör mer de förstnämnda.. Det är så snyggt! Ska göra ett kollage sen och visa er!
 
När man säger att UGG är bögigt på killar så fattar jag deras tanke, men det stämmer verkligen inte! Har man koll på modet lite mer så vet man att detta börjar bli en trend! --> och det är verkligen inte gay! 
 
Snarare så himla positivt. Det säger så mycket om killen, t.ex:
1. Han otroligt goda stil
2. Att han vågar sticka ut och trotsa sina kompisar som kallar honom gay och tittar snett
3. Tjejer kommer se honom från ett annat perspektiv (positivt såklart). Det betyder att det är en kille som 4. kan sin grej och sin stil och är tuff och vågar skapa trender!
5. Ni killar kommer INTE frysa om fötterna!
Så killar!! Skaffa UGG nu!! I början kanske ni tänker -njaa.. men kolla på flera kollage, tänker hur ni kan matcha de och BEVISA för de andra fega grabbarna i klassen som glider runt i sina converse året runt att det är SNYGGT! Förr eller senare inser de det och vill köra på din stil. - Vips så har du skapat en trend! Och när man skapar trender blir man sjukt stolt, promise!
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0