This week was bad..

Heej på er! Just nu sitter jag nere i soffan och har kollat på tv ett tag nu. Åt bara baguetter till middag med lite gott te till - mys. Slutade skolan sent idag, 16.00, då tog jag bussen till praon där jag fick papper påskrivna, sedan cykla jag hem. Har (som jag nämnt tidigare) så himla ont i huvudet! Har haft det i 3-4 dagar nu och det är verkligen inte kul ALLS! Så när jag kom hem somnade jag på direkten.
 
Sov till 18.30 då mamma väckte mig och sa att jag behövde åka till stallet. Så pappa skjutsade mig dit, jag hade fortfarande så ont i huvudet och var trött så jag mocka, fixa mat, vatten, borsta henne och sånt och skippade ridningen idag.. En timme senare kom mamma och hämta mig och sen har vi bara tagit det lungt hela kvällen.. men tror jag ska gå upp och sova nu så jag får lite sömn. Sover alltid 6-7 timmar per natt (inatt sov jag 5h) och det kan verkligen vara en stor orsak till huvudvärk, så I need Sleep! Hörs imorgon gosisar
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0