New week + intervallplugg

Hejsan gosisar! Ny vecka nu, måndag... känns sådär va? Börjar dock längta lite till lovet om 3 veckor! Har inget speciellt planerat så liksom, men lär nog få det längre fram, + att det kommer bli så sjukt skönt med lite ledigt! Sen veckan efter Höstlovet, v45, har vi Prao! Och det ser jag också fram emot då jag tror det kommer bli kul!
 
Nu ska jag sätta mig med Engelska och SO-plugg, en kopp te, lite musik i bakrunden, mjukiskläder och bara försöka plugga så mycket jag hinner till klockan 18.00 då jag har min "paus" när jag får läsa bloggar i max 1h innan det är dax att plugga igen fram till 20.00! Kör på lite intervaller ;) Märker jag att det är jättejobbigt att plugga tar jag en paus om nån timma eller nåt. Det är faktiskt bra att plugga i "intervaller" Då blir det mer seriöst att, okej nu skriver jag dethär i 15min till så får jag ta en glass sen.. att man liksom belönar sig själv! Tips till er som inte testat förr!
Otroligt suddiga och dåliga bilder på min lilla stjärna, men saknar henne såååååå mycket!! Denna träningen var typ för 2år sen! Fatta vad sjukt!! Tiden går så sjukt fort! Måste åka och hälsa på mitt lilla hjärta snart...♥
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0