Mamma red Trasan idag!

Idag var mamma snäll och red Trasan åt mig! Eva hittade ingen annan som kunde rida henne och jag har fortfarande min sträckning i låret som gör ont så då fick mamma hoppa upp i sadeln efter 20 år liksom! Men tycker det gick bra! Kom inte hemmifrån förns väldigt sent så det blev snabbt mörkt, men vi hann skritta nåt varv runt hagen och då hann jag ta några foton innan det blev fööör kolsvart ute. Sen red mamma på ridbanan i skritt och trav. När hon skulle trava hoppa trasan till och skena iväg för allt hela tiden (!!) så då tog jag henne i longeringslinan och longera henne när mamma red. Inte för att mamma inte kan rida utanför att jag inte vill att lilla mamsen flyger av det första hon gör på hästen ;) 
 
Kan lägga upp lite fler bilder som jag tog igår imorgon om ni vill! Dock har jag mest tagit porträtt på trasan men mamma finns med på några bilder - dock ej "rid"-bilder utan hon står stilla med hästen liksom.. Men kan ändå lägga upp några fler imorgon!
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0