Lokalsinnet hos mig ligger inte i stan

Först blev det Stan med Ronnie! Måste bara skriva att när vi skulle gå av tåget mötte vi i dörrarna ICA-Ulf, vi vet i ICA-reklamerna.. Han var så himla kort! Like seriosly! Ett huvud kortare än mig, haha...ajaaa!
 
Började trippen i (nu ska vi se här) Östermalmstorg, alltså Stureplan (om det är samma sak..? haha), Ronnie du får rätta mig om jag har fel, haha. En sak ni kanske inte visste om mig är att jag är helt jävla lost i Stockholms Innerstad alltså! Hittar ingenstans... Det ända jag kan är att man kan ta Fruängen t-banan till T-centralen och där vet jag hur man går till plattan och sen Gallerian.. mer än så vet jag typ inte, haha. Iaf, efter Östermalmstorg fortsatte vi på nån gata till Hötorget (Right Ronnie?) där vi åt lunch på Subway. Sen traskade vi vidare till Sergels torg, alltså Plattan, där de hade nån skidtävling som vi kollade på, och sen åkte vi hem!
Fick vänta evigheter i Mörby på min buss då den jag skulle ta gick sönder och medan han höll på att laga den missade jag nästa.. så satt i Mörby och vänta på nästnästa buss i 45 min! Usch..
 
Var iaf hemma vid 19 och då hade Malin & Micke kommit hit redan. Vi åt god middag & Efterrätt, prata och skratta mycket! Kvällen avslutades sedan med film och presentöppning. Hope you guys had a great day and evening!
/Mathilda
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen kolla! Mathy kan ju lite iallafall! 😂❤️

Svar: Jorå ;)
Mathilda Ljungberg

2013-10-13 @ 11:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0