Hur uttalar man "thiisa"?

Haha dethär är lite kul.. Hur uttalar man egentligen mitt bloggnamn - thiisa.blogg.se? Dude, jag har faktiskt ingen aning.. Hur säger jag själv då..? Grejen är den att jag vet inte! Haha det är ju stört! Jag tror att jag brukar säga bloggnamnet på tre olika sätt. Om nån t.ex frågar mig "Mathilda vad heter din blogg?" Då brukar jag alltså svara "Den heter thiisa.blogg.se (med th-ljud som engelskans "this", "that", "then"), thiisa.blogg.se (med t-ljud som när man säger "tilda" på svenska), thiisa.blogg.se (med slangljud så jag uttalar det "thiiyyyzzzaaaa"). Alltså som om jag stammar.. jag säger namnet på tre olika sätt efter varandra, fattar ni hur jag menar?
 
Hur uttalar ni mitt bloggnamn? För jag vet inte vad jag ska säga när folk frågar, haha! 

thisa, Thiiiisa, thissssaa, theyzaa, TH-isa... haha hur säger ni?
Förvirrande alltså... haha
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0