Framöver!

Först och främst är det ju HÖSTLOV nu en vecka framöver! Huuur soft, najs, sweet är inte det? Behövdes verkligen..
 
En vecka efter är det Prao - vilket innebär ingen skola och det är ju soft det!
 
På måndag, alltså 28/10 ska jag åka och markarbetsträna med Trasan på Wäsby! Kommer bli sjukt kul, äntligen drar vi igång!
 
Från den 29 november - 1 december ska jag på skul med Flera från konfagänget! Då är det ett helgläger som "återträff"

Den 1 december (alltså samma dag som jag kommer hem från skul) ska jag på Stockholm Horse show med Mami! Äntligen, älskar att vara där!! Dock kommer jag ju inte hinna gå i annexet under dagen, men det är bättre än inget!
 
Den 1 mars bokade vi Idag biljetter för mig och Malin till Avicii!! Han ska ha två konserter (kanske kommer en till) och vi ska gå på den andra! Kommer bli grymt!
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0