Åhh, är så stucked!

 Heej hörni! Har verkligen fastnat helt för pll nu!! Seriöst, går inte att sluta kolla på det, haha. Är så nyfiken på vem A är men vill inte att nån ska spoila so, dont tell me! Har sett 16 avsnitt och jag började kolla i förrigår, heheheh.. 
 
Men idag har jag faktiskt även jobbat med den där (jäkla) postern som skulle in idag. Jag och Jessica vann en tävling i skolan typ så det är jättemycket jobb och sånt nu.. pallar inte förklara men, detta har dragit ner lite på mitt humör ikväll kan man säga..! 
 
Juste, idag hade vi ju Halloween i skolan! Tror inte folk fatta vad jag var, men jag var såndär tjejboxare som boxar som en "show" alltså det är inga riktiga slag utan de ska mest se sexiga ut typ.. dock ville inte jag det, men ändå! :P
Haha, vad tycker ni guys?... orkade inte satsa i år..
 
/Mathilda
 

Kommentarer
Postat av: Lydia

Ta chansen att vinna en länkning på http://teeamjump.horseworld.se/?p=1395 :)

2013-10-25 @ 22:13:52
URL: http://teeamjump.horseworld.se
Postat av: Anonym

MonA,AriA

2013-10-26 @ 16:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0