Första Träningen på N´joy

Heejsan readers! (Höhö) Idag har jag gjort så mycket att jag känner hur mina ögonlock bara pressas samman när jag skriver detta! Känns iaf som jättemycket eftersom jag haft ett segt lov nyligen där allt vart sååå lugnt.. 
 
Först jobbade jag på Kardemumma från 8-15. Var så trött på morgonen så tog mig en latte och piggnade till lite efter.. Dock har min hjärna vart så himla slö idag, missat flera beställningar och slarvat jättemycket! Inte bra alls... Hoppas på bättre imorgon när det är sista dagen som jag jobbar där! Efter jobbet tog jag bussen till stallet. Red ut barbacka en sväng på 30min, Mysigt, mysigt! Snabbade mig och fixa allt i stallet så hann ta bussen hem 17.20. Hemma åt jag lite Avokado och ägg, sen bytte jag om och fick skjuts av mamma till Gymmet! Blev ett crossover-pass med Fia och Elle vilket var..jobbigt.. men även roligt och otroligt skönt nu i efterhand! Kommer dock ha en himla träningsvärk imorgon...
 
Nu har jag tagit en dusch och är väldigt trött så tror jag ska ta tillfället i akt och sova! -trots att klockan bara är 22!
Imorgon blir det upp tiiiidigt! Stallet innan jobbet!! Känns skönt ändå att rida på morgonen när det är lungt och sen vara fri på kvällen! Godnatt hörni!
 
Åh juste, fortsätt fråga frågor! Vi är SNART uppe i ett Q/A inlägg!
 
/Mathilda
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0