Facts About Me

* Jag fryser Alltid om mitt högra lillfinger! Speciellt när jag, som nu, sitter och skriver på laptopen, använder liksom alla andra fingrar i skrivandet och undertiden står mitt lillfinger rakt ut så den blir jättekall och frusen! Haha..
 
* Trivs rätt bra ensam. Gillar att bara vara på mitt rum själv, inte behöva socialicera sig så vansinigt utan bara kunna "vara"..
 
*Min stil på kläder kan variera så mycket! Gillar många olika stilar så byter lite hit och dit från vecka till vecka. Något jag t.ex dissat förra månaden kan vara min "mest wanted" idag.. det skiftar så mycket!
Ja ni ser ju hur den skiftar från de senaste 5 månaderna.. Ni kan se mer på min polyvore (Här) där jag har 40k views nu! Helt sjukt!
 
*Mitt rum blir så himla lätt stökigt! Har inte så superstort rum så man ser verkligen när det är ostädat också... Kläder ligger typ överallt (eller ja, i en stoor hög) och sen ligger ren tvätt på byrån som jag är för lat för att lägga in i lådorna..
 
*Brukar sova mellan 3-7h per natt. Sällan mer! Iaf på vardagar.. Helger kan jag sova upp till 12h.. men jag har svårt att gå och lägga mig i tid på kvällarna! Det finns alltid så mycket man vill göra liksom..
 
*Jag får lack på alla som totalt.Seriöst.verkligen hypar över "pojkvän hit o pojkvän dit" t.ex: -Vad önskar du dig mest av allt i julklapp? -"En pojkvän".. Jo men det lär ju ligga en liten pojkvän till dig under granen! Tror inte det är så himla underbart varje dag heller.. Tjejer, vi läser för mycket om bloggare som skriver "Åh, myser med älsklingen, Älskling kom med rosor till mig heeeelt spontant!, Är så kär i min älskling, Middag med älsklingen, Bio och bakmys me älskliii".. Seriöst tror jag det inte är så! Tjejer vill framstå som lyckliga på bloggen, vill jag också ibland? Inget konstigt med det egentligen? Så sluta ta det så realistiskt hela tiden! 
 
*Mathy har inte spotify, hehehheohhoohoho.... Sitter med youtube actually, lite jobbigt att söka så fort man vill byta låt, men brukar köra på t.ex "Justin Bieber Full Album" (för att ta ett exepmel (!!) bara) och det funkar bra! Haha, retard jag är...
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spelar det roll hur dina kompisar klär sig?
Är det viktigt för dig hur du är klädd eller kan du gå i mjukisar?
Vad vill du bli när du blir stor?
Vilket gymnasium?
Vilken linje?

2013-11-09 @ 08:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0