Applause

Hejsaan! Ligger just nu i sängen och nynnar på Applause, haha, samt kollar det sista avsittet av säsong 3 på pll! Dagen idag blev inte som planerad, Igen! Vaknade nämligen 11.30 så missade helt gymmet imorse.. Så segt att försova sig - hatar det! Iaf, cyklade till stallet vid 14. Red Trasan på galoppbanan, 1min skritt-1min galopp-1min skritt-1min Galopp osv.. Gick faktiskt väldigt bra och hon var lyhörd samt sprang inte iväg/var seg - alltså helt lagom! Cyklade hem i mörkret vid 5 och har sedan dess pratat lite med mami, sett Solsidan och softat lite!
 
Imorgon börjar ju de flesta skolan igen efter detta (snabba) lov! Meeeen.. Inte jag! Har prao en vecka först vilket jag ändå tycker är himla chill! Ska jobba på Bageri Kardemumma som ligger 2min från där jag bor. Börjar 8.00 imorgon bitti så lär vara helt död när mamma väcker mig (vaknar inte av mina alarm längre somsagt..). Denna vecka blir det stallet, hoppas på att kunna dra till gymmet nån dag, sen ska jag ta fram alla skolböcker som jag lämnat åt sidan under höstlovet..-Dax att ta tag i det nu!
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0