Sjukling...

Heeyy! Ligger i min säng och äter lite lunch. Kyckling, mango och vitlökssås, muums!
 
Är hemma från skolan idag då jag är förskyld och har så vansinnigt ont i magen (!) Har legat i sängen heeela  dagen och läst min svenska bok som ska vara utläst tills imorgon, 50 sidor kvar - tjihuuu.. 
Ska åka och rida om ett par timmar. Har ingen ork egentligen, men det går inte att avboka nu och jag viiilll ju rida, och vill man så går det!
 
Har läst min bloggsammanfattning lite och där står det att 57% av mina bloggläsare inte kommer från Stockholm, varav 31% av de är från Göteborg! Kuuul! Berätta gärna hur ni hittade hit och sprid min blogg vidaree ;)
 
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Alice

Vart kollar du på OTH? Väldigt tacksam för svar! <3

Svar: Hej, jag kollade på swefilmer.com , det är jättebra då alla avsnitt står i ordning och det är svensk text till! :)
Mathilda Ljungberg

2013-05-16 @ 18:50:47
URL: http://Alicessss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0