Q/A

Q: Vart kollar du på OTH? Väldigt tacksam för svar! <3
A: Har säkert svarat på denhär, hehe men jag kollade på swefilmer.com!

Q: Hej! Skulle inte du kunna lägga upp veckans och helgens planer ? och kanske en outfit bild denna vecka ? alltid roligt att se ! Q: Blogga som du gör nu bara mera! Gärna mer detaljerat vad du gör om dagarna, vad du tycker om dagens ideal osv Q: Mycket outfits, smink, tips, bikinis, mycket bilder Q: Fortsätt med typ modetips, outfits ifrån Polyvore!  Q: Gör typ en This/or that om typ allt möjligt! Q. Ha mer mode saker! :) Q: Gör en videoblogg om din dag! Vore kul att se:) Q: Gör ett typ collage med "must havies" inför sommarn!

A: TACK för alla tips!! Fortsätt med det, blir superglad! Ska försöka fixa allt så snart som möjligt och ta åt mig era tips så bloggen blir bättre! Fortsätt kommentera tips!

 

Q: hur gjorde du? :)

A: Hmm... jaaduu... Jag flätade, satte på pärlor, sydde lite, satte på ringar och ett spänne så det blev en "kedja", klippte lite.. och vips så vart det ett armband!

 

Q:  Var kommer den sicsaxiga bikinin ifrån? Kram

A: Missoni!! Tyvärr skulle jag säga då de är ganska dyra.. men väldigt snygga! Kram

 

/Mathilda

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0