Outfit todaaayy

Blev Dos outfits idag kan man väl säga. Eller jag bytte om direkt när jag kom hem för jag var så varm, men jag gick ju inte ut efter det - mer än till min syrras skola då.. aja..
 
Tänkte egentligen ha andra kläder på mig idag men precis när jag skulle göra min vanliga karatespark imorse när jag tagit på mig jeansen (för att få jeansen att åka upp ni vet) så spräcks dem..
Och guess what.. eller aa, alla såg nog det men igår i skolan spräcktes mina shorts! Så högt upp att mina trosor syntes! Så jäääkla pinsamt. Rakt framifrån mitt i shortsen också... Määän jag gick i det hela dagen ändå. Hade viktiga lektioner så kunde inte dra hem.. Dock var det ju lite piin.. höhö
 
Don't like blusen jag hade idag that much egentligen då jag tycker den är lite väl urringad, men i paniken och stressens moment fick det bli den ändå..
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0