men ååhh!

Gaaaahhh så najs väder det är nu! Satt ute och sola en timme med en skål glass och en skål med ananas! Perfaaa.. Har spanish test om två dar så jag måste pluggapluggapugga till det.. Sen måste jag också läsa ut min svenskabok tills nästa fredag och jag kommer inte hinna läsa mycket i helgen såå... Bloggningen brukar ju dock bli bättre från min sida när jag har plugg för då orkar jag inte plugga och vill blogga istället, så vi får se hur det blir med bloggningen! Ha en superbra dag! imorgon ska det bli grymt väder tydligen!! Får se vad det blir för outfit då..
Hade på mig mina boyfriend jeans idag! Vad tycker ni? De var sköna iaf ;)
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0