Lördagskvällen

Helllluuu! igår vid sex drog jag hem till Fia där även Disa och Amanda var. Vi åt korv och tårta, sen kom Julia. Först satt vi och chilla lite för vi tänkte att vi hade gott om tid, sen tog vi det lugnt och började fixa oss.. Sen blev det typ fett tajt med tid men vid halv tio drog vi iväg mot en fest hos Martin. Kände mig ganska stel hela kvällen.. Mään mään.. Sen hände det lite grejer så vi var tvugna att dra vid tolv. Vi gick till Mörby som tog typ 40 min och sen satte jag mig självklart på fel buss... (!!) Så jag fick gå hem från TäbyC vid två på natten liksom... men det vart lugnt!
 
Tog en bild från Julias instagram så jag hoppas det var lugnt!
I övrigt var detta den enda bild jag tog på hela kvällen, haha sorryy.. men ni får ju se en liten skymt av mina curls iaf!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0