Lite om igår

Tjeennaaa! Tänkte berätta lite om vad jag gjorde igår och så, tar det snabbt för jag vill egentligen kolla OC.. Men iaf, vid 6 drog jag hem till Clara förr Grillmys med Elin, Eric, Linn, Emy, Malin, Stina, Carro och Clara. Fattade inte att vi skulle dra ut efter så tog på mog chillkläder... Vid halv åtta typ drog vi till Nacka för fest, men det blev inget så vi drog en Donken & mötte Sophia och Vivvi sen snacka vi med Lukas och vid typ 23 hamna vi i Bromma på nån fest. Jag, Stina och Linn stanna där en timme extra och det var faktiskt kul !! Var hemma halv 2, kolla några avsnitt av OC och somnade vid 4.. höhö...
 
Här kommer några smashyy pics från igår..
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0