Dos ordered

Tjeeenaaa! Sorry for the bad update men jag har en biiiggg inlämning i tekniken imorgon och en svenska novell som jag ska skriva klart ikväll. Var och red tidigare ikväll också. Hoppade en bana på 90cm så det kändes ganska bra inför Roo Gård där jag hoppar LC och LD+ (lektionsmästerskapen). Det ska bli riktigt najs och jag är sjukt taggad! Måste se till och vinnaaa!! Ikväll har jag också beställt två nya klänningar. De är lite annorlunda från vad jag brukar ha men de kosta 199:- Styck med fri frakt så jag kände att det var ett kap ändå och beställde hem dem. Får se om de hinner komma till mig innan skolavslutningen för då kanske jag kan ha nån av de då, men men.. vi får se!
Känns fett random att se bilder på mig som brunett... just på bilden ovan ser det ju skitfult ut, men ändå.. brunett kändes inte "jag".. vad tycker ni?
 
Nu ska jag lyssna på "read all about it" (såå fiiin) och skriva klart min skräcknovell..Godnatt♥
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0