Busponnyyyn

Heeeyy! Ska snart dra en nap men tänkte bara uppdatera er lite först! Idag efter skolan drog jag direkt till stan för att laga min mobil. Drog till mariatorget och där har jag aldrig vart förrut så medan min mobil lagades köpte jag vitlöksbaguett och choklad på hemköp och började leta efter ett mysigt ställe att sitta på.
Hamnade vid hamnen mitt emot stadshuset. Jättemysigt ställe! Dock förstörde det att vädret sög och att jag var där själv.. men what to do.. Efter 40 min vart den klaaaar, min fina iphoone! Den har vart sprucken i ett år nu så den var värd att bli hel igen♥.
Sedan drog jag hemåt så jag var hemma halv 6. Bytte om, kolla på nya säsongen av awkward och sen tog jag bussen till stallet för hoppträning. Vi hoppade kombination, solfjäder och såndär "sax". I slutet låg "saxen" på 95cm så det var ju iaf bra för att vara ett knashinder!
Nej men jag tyckte Baldi skötte sig bra idag! Vi måste träna mycket på galoppen, för han behöver lite större galopp men då blir min ridning så stressad så ja.. det måste vi öva på!
 
Kolla min kåmpis är hel igen!!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0