Beslutsångest

Halluuu! Har verkligen sån beslutsångest. Har jätteont i halsen och det gör ont varje gång jag sväljer, men jag vill samtidigt gå på festen ikväll och det verkar liksom som att rätt najs folk kommer dit.. åhh har beslusångest fan.. Vet inte om dte är värt att riskera att åka på en riktigt förskylning när jag ändå ska på en stor fest imorgon (förmodligen). Dricker iaf te nu och har bett mamma köpa halstabletter, men om jag ska dra på festen måste jag börja fixa mig snart för isåfall ska vi till Anna först.. Åhh, vet inte vad jag ska göra!
 
Har iaf precis kommit hem från stallet. Känns så skönt att vara klar tidigt! Lata mig jättemycket och tog det lungt men gjorde ändå allt noggrann och blev klar klockan 5! Känns så skönt!
Så oklar... vad ska jag gööööööraaa?
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0