1 Maj

 
Halluu, gårdagen blev verkligen inte som planerat. Vi skulle på fest hos Marcus, (för dig som frågade) men den blev inställd... Sen skulle Malin och Anna sova här men allt bara "kaosa" så det blev inget med det. Istället var jag hemma stora delar av kvällen. Åt grillat med familjen + Faster och fasters pojkvän som åt middag här. Allt var så oklart hela kvällen, men sen snacka jag med Fia och vid 22 drog jag, Malin, Anna & Robin till tippen. Vi kände typ inga där och det var sjukt mörkt så vi hittade inte Fia.. Träffa på Lisa, men de skulle dra på dirren så runt 23 drog vi mot bussen. Gick lite vilse vid en skola, sen såg vi Fia, men hann inte mer än att säga hej samtidigt som vi sprang till bussen.. Därefter åkte vi till Eric, chilla typ.. och sen var jag hemma igen vid 1.
Seg Valborg som fan.. men jajaa.. somna på soffan så har inte fått nån vidare sömn inatt..
 
Sjukt bra väder så jag ska springa ut och sola lite mer nu! Ha en bra dag!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0