Uppe med tuppen

Heey! Imorse vakna jag tidigt. Drog till stallet och red Gangster, Kristinas otroligt fina ponny. Han är så himla trevlig att rida. När man har typ långa tyglar drar han ner huvet och vill gå i form. Så himla söt!
Mamma kom iaf och hämta mig vid 13. Drog hem och åt, duscha och sånt. Sen drog jag på en konfaträff som var rätt tråkig. Tur att jag hade Fia för annars hade jag dragit typ.. Fick stå och vänta på bussen i en halvtimma, men det gjorde inte så mycket för solen var ju dääär! Sen åkte jag iaf hem och har bara chillat sen dess. Får se vad jag hittar på ikväll. Känns som att det bara blir ännu en hemmakväll för ska upp tidigt och morgonfodra imorgon, men vi får se! Har ringt en Trevlig tjej angående Prao-plats. Det blir säkert bra, men får jobba från 8-5 varje dag.. suck!
 
 
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0