Tisdag idag

Hej på er! Imorse vakna jag runt 8. Drog till skolan så jag var där halv 10. Hade ett Engelskaprov direkt som jag hade glömt bort..oups. HAde EvIdrott som sista lektion. Var fokus på ben och springteknik. Gjorde samma benöving typ hela lektionen men i olika former så mina lår la av lite i slutet - träningsvärk. Känner verkligen av hur otränad jag är..blää.
 
Slutade 16.00 och då skyndade jag mig hem. Åt tre pannkakor snabbt, bytte om och drog vidare till fotbollen som började 17.00. Första fotbollsträningen på länge och jag var typ deprimerad hela träningen... Har lite dåligt självförtroende samtidigt som jag har höga krav på mig i fotboll så om jag t.ex passar fel, skjuter ett failat skott, blir bortdribblad så blir jag sur på mig själv resten av träningen och får dåligt självförtroende..
 
Träningen slutade iaf vid halv 7. Då gick jag hem. Tog en dusch, gjorde hårinpackning och smörjde in mig med min vs Vanilla lace (luktar gooottttt) efter! Blir väldigt torr när det är kallt ute, förrut har det mest vart på benen men nu är det främst i ansiktet.. 
 
Nu har pappa lagat Tacos så jag ska gå och äta det nu. Sen blir det Maria & Mindy, blogg och tv typ.. 
 
Ha det braa!
Old pic.
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0