Summer

Åhh, märker ni hur mycket jag längtar nu eller?
 
Just nu sitter jag och googlar runt prao-platser. Känns sådääär med den jag har nu och jag vill verkligen hitta något bättre! Har ni något snabbt tips? Lappen ska vara inlämnad på torsdag och praoen är om två veckor och jag har ingen prao som jag är nöjd med. Och det känns inte bra. 
 
Tror jag ska ringa runt några ställen nu och annars får jag åka in till stan imorgon med min prao-lapp och gå in på caféer, resturanger och affärer där och fråga! För nu börjar det kännas akut, men jag vill
inte vara på ett ställe i två veckor där jag kommer jobba läääänge varje dag, men kanske inte ha så kul? Förstår ni hur jag menar? Så därför måste jag hitta nåt annat NU.
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cranberry Corner, det är typ en inredningsbutik vid mörby! Jättetrevliga och man börjar 11 varje dag!

Svar: Åh, tack för tipset! Det verka myysigt! Men vad man får göra när man är där? :)
Mathilda Ljungberg

2013-03-26 @ 16:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0