Snabb

Såååå, nu har jag hunnit med att gå i kyrkan med Eric, ätit lunch och vart hos trasan! Var fett snabb faktiskt 😏 fixa allt på 1h och det är typ rekord, speciellt när jag mocka med halm som tar dubbelt så lång tid!

Detta gjorde jag på 1h:
• mocka
•fyllde på vatten i hinken och vattenkannan
• la in en till halmbal i Trasans box
•hämta en halmbal
• packa 4 höpåsar
• fodra
• fixa 2 hinkar betfor
• borsta/kratsa hovarna på Trasan
• bytte täcke
• tog tempen
• myste och gav sötan morötter

Jag är bra alltså..

Så nu sitter jag på bussen till nästa stall för Eva-träning. Det kommer förmodligen ta några timmar så har med mig hkk plugg så jag kan plugga massor inför provet så mamma blir glad!
Är på bra humör idag och känner mig riktigt glad! Kanske beror på att det är så fint väder.. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0