+/-

+ Har hittat två jackor som jag ska köpa! Vill inte visa de nu, hehe, utan ni får se dem när jag har beställt hem dem! Sååå fina och ena är grovt billig! det gillas ;)
 
+ Där här (länk) klänningen från h&m! Såå fin till bruna ben, primeboots, enkelt utsläppt hår och rayban aviator! Sååå fin, tror jag ska köpa den om den sitter bra! .. och inte är slutsåld dvs..
 
+ Primeboots i alla modeller! Låga till Boyfriendlook, mellan och höga till klänningar/kjolar/jeans, jaa allt!! Men don't forget, bruna är snyggast! De corallfärgade som kommit in nu är också fina! Men skulle inte lägga 3000-4000 på dem, men jättefina är dem!
 
+ Lexington. Sjukt snygg inredning! Sköna lakan och finfina kuddar och sånt! Love iittt!
Lexington + +
 
 
 
-  Victoria's secret kollektion för 2013. Hittade inte något snyggt alls. Det som får en att vilja ha bikinisarna är pga de snygga modellerna, men kollar man ordentligt på bikinisarna så är de inte så snygga tycker jag.. :(

/Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0