Hur allt ligger till

Hejsaaan tjejor, (och killar?) hoppas ni mår bra! för det gör jag!
Efter skolan idag åkte jag direkt hem. Hade ingen nyckel så satt ute och vänta på mamma i 30min, sen kom jag in, gick på toa (!!) haha, Gjorde fyra mackor och kolla på OTH. Myste lite med te, gjorde inlägg och bara vila lite.. Vid 18 drog jag till Trasan. Mockade och fixa allt sånt som vanligt. Fick skjuts hem av mamma,  har ätit god kyckling till middag och bara struntat i alla läxor idag - det får vi ta imorgon. 
 
På tala om det liksom.. kollar just nu på helt sjukt på tvn där de snackar om stress. Just nu har jag haft en sjuk stress över mig. Har vart så hiiiimla mycket i skolan och det finns så himla många måsten, men samtidigt så mycket jag vill göra så jag pallar inte mer. Var himla nära på att bryta ut i gråt idag för jag orkar inte! Så därför sket jag i att plugga idag. Jag klarar inte av pressen av så många inlämningar, dead lines, telefonsamtal man måste ringa, hästar som ska ridas, konfaträffar, tävlingar, bloggen (!!) , prov och att man alltid ska va så himla glad och trevlig.. Orkar inte. Tror jag ska skriva ett riktigt inlägg om dethär senare, känner at jag behöver skriva av mig lite om det. 
 
Som ni ser har jag gjort rätt många olika klädkollage idag, var inte riktigt meningen att 3 st skulle komma på raken, haha, men nu blev det så!  Har gjort fler tidsinställda inlägg för imorgon också så då blir dte BRA uppdatering kan jag lova! 

I'm just a normal fourteen year old girl, and sometimes I nead a break..
 

/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0