Hate hkk

Hejsaan! Orkar inte plugga så tar en paus och läser lite bloggar samt uppdaterar er! Kom på att jag måste rita en bild om rädsla i läxa tills imorgon.. oupsi, det nalkas "ingen sömn inatt". 
Eva träningen gick skiiiitBRA! Sussie som skulle ha ridit Baldi kunde inte komma så jag frågade om jag kunde byta häst från Beauty Boy till Baldi istället och det gick bra! Har inte ridit honom på jeeettteelänge och börjar tyvärr bli lite för lång, men det gick verkligen jättebra idag! Eva sa efetr att jag hade ridit banan " Jag tycker det var jättebra, du passar bra att rida honom!" och det är feeeeett bra för er som inte visste det! Fick ingen negativ kritik alls utan hon sa bara bra saker och sen fick jag beröm av Nina (min ridlärare) efteråt som hade kollat på träningen! Glad tjej!! 
Rullade Banan i slutet på 90cm. Kändes bra! Han är lite stark, men det är bara bra så jag får jobba lite ;) Det var en svår bana med 11 hinder, som är många, två kombinationer och svåra svängar osv.. Jätterolig övning var det också!
 
Men nu ska jag förstöra min glädje lite och fortsätta med fuckeduphkkn som är långtråkig..
 
Mer bilder kommer sen för jag hinner inte redigera nu!
Puss på er!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0