ha lite swag

Tjaaa Bloggiseen! Allt bra med er? Själv är det rätt hyffsat. Har lite bloggtorka, men jag kämpar på ändå. Måste bara säga att jag har himla mycket plugg denhär veckan! Måste läsa 50 sidor minst i min engelskabok nu varje dag och sen ska jag göra 4 olika inlämningar om den, jag har ett stort NO-läxförhör imorgon, spanskaläxa (2st), måste skriva en träningsbok till idrotten, hålla ett tal på svenskan som ska vara klart tills på torsdag som jag inte ens har börjat med. Och samtidigt ska jag hinna med fotbollsträning och Trasan. Lite jobbigt nu..
 
Annars är Måndagar en av de bästa dagarna i min skola. Visst man är trött efter en helg, men vi börjar ändå 10.00, sen har vi hkk, lunch, matte, svenska, idrott och sen slutar vi 15.05. Rätt chill ändå. Guuuuud vad ointressant!
 
Känner verkligen att jag drar mig från att läsa min engelskabok. Är hungrig, men vet inte vad jag vill äta. Är trött, men vet att jag inte får sova eftersom jag måste läsa boken, och den vill jag inte läsa..
 
Samtidigt vill jag blogga, men jag vet inte vad ni vill läsa för inlägg.. Så om ni har lite swag, kommentera nu vad ni vill läsa om! Jag veeet att man är lat och inte orkar, men min blogg blir inte intressantare då. Behöver lite motivation och det får man genom kommentarer och bättre statistik!
 
Nu ska jag läsa min bok (kommer inte göra det) . Hejsvejs
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0