Det godaste som finns!

Hej bloggisen! Nu har jag vart hemma 1h. Har ätit min favoritmellis/frukost! Så sjukligt gott så det finns inte, och ändå väldigt enkelt. Har testat mig fram med olika bär, yoghurtar osv, men NU kära vänner har jag hittat den perfekta smaken alltså, så jävla gott! ..låter som en reklamfilm eller nåt men jag tycker ni borde testaa! Jag har vaniljyoghurt, sirap, varma hallon och massa kokosflingor! Såååååå gott!
 
Snart kommer Malin och då hade vi tänkt gå ut på en prommis. Har blivit lite lat nu när jag bara sitter här hemma, men blir nog pigg när jag kommer ut sen.
 
Efter det blir det till att åka till skolan för en föreläsning om droger i 3h.. 
 
Gjorde btw ett inlägg imorse, men det publiserades aldrig.. skrev bl.a att anledningen till att jag uppdatera så dåligt igår var att jag somna när jag kom hem från skolan typ, sen vakna jag och åt mat vid 6, sen somna jag igen, sen vakna jag vid 10 och borsta tänderna och tvätta av sminket och sånt, sen somna jag igen och sov resten av natten, haha, så jag hann inte uppdatera så värst mycket..
 
Ni måste testa detta alltsååå!!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0