Det är min namnsdag idag!

Har fått 3 grattis idag! Ett av mamma, ett av pappa och ett av mormor&morfar... Och kan ni gissa varför? (nu står det ju dock i rubriken) men det är iaf min namnsdag! Fick reda på det av mormor vid 17 vilket var lite synd för annars hade jag gått runt och grattat mig själv hela dan! Needåå..

Är iaf hemma från stallet. Hade teorilektion där vi snacka om kommande tävlingar osv. Nästa tävling blir på Haningebygden den 7/4 då jag kommer rida Baldi!

Förövrigt så sa mamma precis att jag inte får vara med på hopptävlingen på söndag pga min fittengelskabok som jag vill slita i tusen bitar och mata en hungrig varg med, så jag är lite sur. ;)

Fin fot jag vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0