Coooozyy

 
Heeeyy!
Idag var jag hemma från school. Magen palla ej.. Så sov till 13 och sen dess har jag tittat på tv och sökt runt på olika prao. Ska åka och kolla hos en imorgon och få en påskrift från en resturang
som jag kommer va på ena veckan! Naajs! 
Annars har jag vart på domarkurs. Obligatorisk grej om man vill tjäna lite enkla, snabba pengar
genom att vara domare - värt!  och så har jag städat mitt rum..
 
Nu har pappa och jag gått igenom lite matte inför imorgon. Har del 2 i vårt matteprovoch jag har boken i skolan, yeeey. Men det är rätt lungt, känner att jag kan den delen rätt okej, och det andra gick
jag ju igenom med Papii nyss!
 Imorgon då. Som jag sa så ska jag åka till olika ställen och kolla runt samt få påskrifter till Prao.
Sen kommer jag plugga SO resten av dagen. Tråkigt men true life!
 
Egentligen borde de som har grymma bloggar ha riktigt risliga betyg i skolan... För de har ju oftast så mycket att göra - eftersom det förmodligen är en intressant blogg, och hur hinner de då med att plugga?
Okey att de skriver "det är så tråkigt att läsa om att 'hej bloggen, idag har jag pluggat' " , men samtidigt skriver de ju då allt annat de gör - som vi tycker är intressant att läsa om, och hur hinner de då samtidigt med att plugga? Känns som att vår skola är rätt tuff då, eller?
För jag hinner inte gå i skolan, plugga, rida 3 hästar, vara i stan, träffa kompisar, fika och gymma på en och samma dag! Får inte ihop det hur de får det att funka! 
 
Men bloggningen kommer bli bättre! om två dar är allt plugg över på typ en månad! Påsklov och två veckors
prao = iiiiiinte mycket plugg. Och det gillas! Satt' det kommer bli bättre och intressantare :)
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0